Dymo RhinoPRO 5200 Taşınabilir Endüstriyel Etiketleme Makinesi | OfficeXpress. Officexpress Kırtasiye Ofis Malzemeleri
{0} için bulunan sonuçlar
Menu Kapat

Dymo RhinoPRO 5200 Taşınabilir Endüstriyel Etiketleme Makinesi

Marka: DYMO
Etiket Makinesi

Neden OfficeXpress ?

  • Kırtasiye, Gıda, Temizlik ve Teknoloji ürünleri
  • Ürün çeşitliliği ve avantajlı fiyatlar.
  • Tüm ihtiyaçlarınızı tek noktadan kolayca temin edin.
  • Siparişleriniz özenle hazırlanır ve kapınıza teslim edilir.
Stok durumu: Stokta Var
1090,00 TL
1286,20 TL
i h
  • 100TL Üzeri Ücretsiz Kargo
  • 1-3 İş Günü İçinde Gönderim
  • Kurumsal Müşteri İndirimi

Dymo RhinoPRO 5200 Taşınabilir Endüstriyel Etiketleme Makinesi

  • Tüm ANSI ve TIA/EIA-606-A endüstriyel etiketleme standartlarını karşılar
  • DYMO’ya özel tek dokunuşlu “Kısa Yol Tuşları” elektrik ve bağlantı panelleri, terminal ve 110 bloklar, tel ve kablo bayrakları, yatay ve dikey etiketlerin yanı sıra dikey ve sabit uzunluktaki uygulamalar için etiket metnini otomatik boyutlandırır, ara verir ve biçimlendirir
  • Code 39 ve Code 128 tipi barkodları19 mm etiketlere basar – varlık yönetimi için ideal
  • Kimyasala, ısıya ve UV ışınlarına dayanıklı malzemeden üretilmiş DYMO® Endüstriyel şeritler ile kullanılır.;
  • Ayrıca ısıyla küçülen ve yapışkan olmayan etiketlere doğrudan baskı imkanı sağlar
  • Geniş 14-karakterli, iki satırlı, arkadan aydınlatmalı ekran
  • Sık kullanılan etiketleri saklamak için 100-Etiketlik Hafıza
  • İsteğe bağlı şarj edilebilir lityum-iyon pil paketi veya 6 adet AA pil ile çalışır
  • 1 yıl garanti + Kayıt edildiğinde 1 yıl ekstra garanti imkanı
  • Birim ağırlığı: 900 gr
  • AC adaptör ile pil olmadan prize takılı olarak çalışabilir. (AC adaptör ambalaja dahil değildir.)
  • DYMO | Rhino 5200 Kutu içeriği:
  • 19 mm beyaz esnek naylon etiket
  • Hızlı kullanma kılavuzu
  • CD-rom üzerinde kullanıcı kılavuzu

Teslimat & iade

Siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo elinize ulaştığında, ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir. Tarafımızca ya da tedarikçi firma nedeniyle kaynaklanabilecek özel durumlarda üyelik ve sipariş bilgilerinizde bulunan iletişim bilgilerinizden size ulaşılarak konuyla ilgili detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

İstanbul içi 50 TL ve üzeri,  İstanbul dışı 150 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo fırsatı.

 

İstanbul İçi Teslimatlarda

İstanbul içi* siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir yada kendi araç ve personellerimizle sevk edilir.

50 TL ve üzeri** siparişleriniz ücretsiz olarak teslim edilecektir.
Ürün teslimi sırasında sizden herhangi bir nakliye bedeli istenmeyecektir.

*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.
*İstanbul merkez dışında sayılan bölgeler: Adalar, Çatalca, Kilyos, Riva, Silivri, Şile, Zekeriyaköy

**KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

İstanbul Dışı Teslimatlarda

İstanbul dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla teslim edilir ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilmektedir.

09:00 -17:30 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz (ödemeniz onaylandıktan sonra) 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İstanbul’a uzaklığınız 600 km'den az ise ertesi iş günü içerisinde, daha uzak ise 2 iş günü içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.

150 TL ve üzeri* siparişleriniz kargo ücretsiz olarak teslim edilecektir.
150 TL ve altı* siparişleriniz alıcı ödemeli olarak gönderilir.

*KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.

Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

Kargo Bilgileri

www.officexpress.com.tr`den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz en kısa sürede gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden www.officexpress.com.tr  sorumlu değildir.

Teslim edilen pakette deformasyon var mı ?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız, www.officexpress.com.tr`ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.) Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık ve darbeli olduğunu farkettik ne yapmalıyız ?

Kargo firmasının görevi www.officexpress.com.tr`den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

Sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde şuan yurtdışı ve Kıbrıs`a teslimat bulunmamaktadır.

Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri

Cayma hakkı nedir?

4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.

Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?

Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

Officexpress.com.tr güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.

Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

  • Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b).
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
0.0 0
Kendi yorumunuzu yazın Kapat
  • Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yazabilir
*
*
  • Kötü
  • Mükemmel
*
*
*